LSA Best Quotes
[vc_row][vc_column][vc_column_text]1. Mustafa Qureshi 2006 “Jazbay aur hoslay jawaan hon to innings par innings kheli jaa sakti hein” on future hopes for Pakistani cinema and its revival.
2. “Apkay chakkar mein to Lux 50 ka ho gaya…. aap to abhi 25 pe tiki hongi!” Rauf Rana to Meera.
3. “Lux, aaj ham sab ke dilon mein aur chehron mein khubsoorati sirf tumhari wajah se hai!” Reema 2005.
4. “Hamara kal acha tha, hamara aaj acha nahin, magar mujhay yaqeen hai ke hamara aaney wala kal bohat acha hoga.” Reema 2005.
5. Bahar Begum 2005 – “Lux ke liye hamney bhi modeling ki hai, par tab itni facilities nahin hoti theyein. Tab calendar bantay thay aur paan waley ke dukaan ke calendar pe apni photo dekh kar ham khush hotey thay.”
6. Naghma 2005 – “Lux ka shukriya ada karti hoon ke aaj phir se jawani dikha di” – on the performance of the Lux girls paying a tribute to the golden heroines of Lollywood.
7. “Wo choti zaroor theyein, leyken qadaawar fankaar unkay saamnay chotay lagety thay.” Shaan 2005 for Babra sharif.
8. Reema on answering the question – “Tumhari beauty ka raaz kya hai?” by Moamar Rana: “Raaz tumhein to bata doon gi par Meera ko na batana, nazar lag jaye gi” – 2007.
9. “We (actresses) are united. We believe in cinema. We believe our persistence and hard work, our talent and craft will keep the industry afloat and radiant.” Reema 2007.
10. Reema on cricket team losing matches “Hum haarein ya jeetein hamein un pe fakhar hota hai, unpe pyaar aata hai kyunke dil dil Pakistan hai na.” 2007.
11. Ali Azmat 2007 – “We share one thing with their (Indian) secret service – we’re raw man!”
12. “I’d like to thank the ladies, who like to shop till they drop.” Kamiar on Karma receiving the award for Best Pret Wear Designer in 2007.
13. “We have a lot, we have each other, we can pull through bad times. Pakistan is not going down!” Shaan, 2008.
14. “Tough times don’t last but tough people do.” Aisamul Haq, 2011, talking in reference to Pakistan’s tumultuous political and economic situation at that time
15. “Pakistan ki fashion industry ne itni tarraqi kar li hai ke har ghar mein aik dengue mareez aur aik fashion designer zaroor paya jaata hai.” Ahmed Ali Butt, 2012.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]